VÄLKOMNA PÅ ÖFKs ÅRSFEST

Nu är det slut på 2023 och vi ska naturligtvis fira allt vi åstadkommit under året.
2023 års årsfest är fredagen den 19 januari 2024.

Årsfesten är en fest för alla ÖFK-are med familjer. Unga eller gamla, som sprungit, hjälpt till eller varit hejarklack under året, alla är välkomna!

Det blir mat i form av "Grillbricka",med läsk eller vatten därtill. Önskas annan dryck får man ta med det själv. Till efterrätt blir det kladdkakor.

Förhoppningsvis blir det stå-bingo även i år, men då Lotta ser ut att ha förhinder önskas någon som håller i stå-bingon och gärna ordnar vinsterna också. Kontakta Lotta på 0703-373932 om du är intresserad.

Tid: fredagen den 19 januari, kl 18.00

Plats: Black Box, Forum, Örkelljunga

Det kostar inget, utan det är ett tack för all hjälp under Höstrusket och resten av året.

Men som vanligt behövs lite hjälp för att få ihop allt. Vi är tacksamma om ni kan hjälpa till med något av följande:

• Plocka fram bord och duka. Tid: fredag 19 jan kl. 17-18 i Black Box
  • Baka en kladdkaka (om någon i er familj har allergi får ni gärna baka en kladdkaka för den typen av allergi)

Anmäl er i Eventor genom att fylla i anmälningsformuläret under klubbaktiviteter på Eventor. Här är en direktlänk till anmälningssidan: Eventor - Aktivitet: ÖFK Årsfest (orientering.se)

Ange i anmälan om ni kan hjälpa till med något av ovanstående. Glöm inte att ange ev. allergier!

Om någon har problem med anmälan via Eventor kan man även anmäla sig genom att höra av sig till klubben via e-post till: ofkinfo@orkelljungafk.se

Anmälan senast söndag 14 januari.

VÄLKOMNA